Die dag as alles verander

April 27, 2009 at 5:18 nm 1 comment

Dis die dag wanneer jy besef  jy is verantwoordelik vir jou eie geluk.

Ek het soms nie eers raad vir myself nie maar ek maak altyd tyd om na my liefie te luister en hom tot die beste van my vermoe raad te gee.  Die ding is ek bly nou by hom, en sy ma en ouma bly ook hier die ding is hy kry nie n wat wonderse salarisse nie, maar hy moet nog steeds vir mammie help om die huis te betaal.  Ek wens sy oe wil oop gaan, sy ma is net lief vir hom as hy geld het verder is hy niks en sy broer kan altyd alles beter doen, jaun kan nie gras sny nie dan is dit verkeerd.  “She reminds me of someone i once knew”   My probleem le by die feit dat sy ma ‘n druppel in die water as salaris kry maar hierdie groot huis wil sy in bly.  Ek is raadop, hoe meer raad ek probeer gee vir liefie, hoe meer dink hy ek laaik nie sy ma nie, dis glad nie dit nie, omdat ek weet sy ma dink hy is nie goed genoeg nie.  Is dit nie n ma se voorreg om gewoonlik toe te laat dat haar seun vir hom n lewe kan bou van sy eie nie?  Of is ek verkeerd, moet kinders vir hulle ouers sorg, as die pa nie meer daar is nie, of in hierdie geval die een seun?

image001

Lekker week vir almal net drie werks daggies wat voor le

Entry filed under: Alles en nog wat. Tags: .

Ek is alleen Seeninge vir jou vir vandag en altyd…

1 Kommentaar Add your own

  • 1. Pikkelik  |  April 28, 2009 om 1:01 nm

    Ai, Neykie, ek weet jy wil dit nie hoor nie, maar nou WEET jy mos wat die regte ding is om te doen in alle geval!

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Trefhou…

Ons moet inspirasie put uit die voorbeeld van ander gelowiges; Ons moet van alles ontslae raak wat ons in die wedloop mag hinder; Ons moet vorentoe kyk na die beloning wat vir ons wag; Ons moet ons oog op Jesus gevestig hou; en Ons moet die wedloop met volharding hardloop.

Besoekers

web tracker
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
April 2009
M T W T F S S
« Mar   May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Let wel:

Gedigte wat ek hier plaas is my eie, en dit is nie noodwendig my gevoelens nie, maar wat ek beleef in die lewe en ander mense se seer en optrede.
Om ander lief te hê is om hulle te help om God lief te hê – Søren Kierkegaard.

Gister se dinge

briefie in die lug:

steyn_rene@yahoo.com
Die honger na liefde is baie moeiliker om te versadig as die honger na brood – Moeder Teresa.
ZA TOP Sites

Kyk Blerts

  • 228,077 spore

Snuffel kyk

who's online

Twitter Updates


