Dit wat die verskil maak

Maart 12, 2009 at 8:39 nm 1 comment

Hoe oordeel mens as jy self nie seker is wat om te oordeel nie?

Hoe vertel mens daardie iemand, om jou raak te sien?

Hoe maak mens as jy hartseer raak, en dan die kwaad voel opborrel?

Hoe praat mens as die seer net te veel is?

Hoe?

Ek wou dit nie hoor nie, ek wou dit nie sien nie, dan was my hart dalk nie so seer vanaand nie.  Ek het lankal vergeet van die seer daai dag wat my emosies uit geborrel het en ek dit op die blog uit geblaker het.  Maar eendag sal ek verstaan se iemand vir my.

Geniet julle naweek

Psalms 117

LOOF die Here, alle nasies! Prys Hom, alle volke!  Want aan sy goedertierenheid is geweldig oor ons en die trou van die Here is tot in ewigheid.  Halleluja!

Entry filed under: gedagtes. Tags: .

Goeie dinge wat mens bly doen Waar mens vrede maak

1 Kommentaar Add your own

  • 1. Pikkelik  |  Maart 13, 2009 om 9:00 vm

    (((((((((((((((Neykie)))))))))))))))))

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Trefhou…

Ons moet inspirasie put uit die voorbeeld van ander gelowiges; Ons moet van alles ontslae raak wat ons in die wedloop mag hinder; Ons moet vorentoe kyk na die beloning wat vir ons wag; Ons moet ons oog op Jesus gevestig hou; en Ons moet die wedloop met volharding hardloop.

Besoekers

web tracker
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Maart 2009
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Let wel:

Gedigte wat ek hier plaas is my eie, en dit is nie noodwendig my gevoelens nie, maar wat ek beleef in die lewe en ander mense se seer en optrede.
Om ander lief te hê is om hulle te help om God lief te hê – Søren Kierkegaard.

Gister se dinge

briefie in die lug:

steyn_rene@yahoo.com
Die honger na liefde is baie moeiliker om te versadig as die honger na brood – Moeder Teresa.
ZA TOP Sites

Kyk Blerts

  • 228,183 spore

Snuffel kyk

who's online

Twitter Updates


