Iets om oor te dink

September 17, 2008 at 10:54 vm 2 Kommentaar

Dink daaraan: wie karig saai, sal karig oes; en wie volop saai, sal volop oes. Elkeen moet gee soos hy hom in sy hart voorgeneem het, nie met teensin of uit dwang nie, want God het die blymoedige gewer lief.
2 Korintiers 9:6-7

Iemand wat loop en skinder, lap geheime uit; ‘n betroubare mens bewaar ‘n geheim
Spreuke 11:13

Ek is tot alles in staat deur Hom wat my krag gee.
Filippense 4:13

Mag julle sy liefde ken, liefde wat ons verstand te bowe gaan, en mag
julle heeltemal vervul word met die volheid van God.
Efesiers 3:19

U leer my hoe om te lewe.  By U is daar oorvloedige blydskap.
Uit u hand kom net wat mooi is.
Psalm16:11

Ek voel weer biekies-biekies lus om weer te begin lewe en te blog.  Alles was deurmekaar in my kop, my hart en siel was vol emosionele dinge, wat maak dat ek wou huil, en sommer net heeltyd in die bed bly met kombers oor my kop getrek.  Sodat die lewe en dinge buite bly, maar om te bly le is nie ‘n opsie nie.

Ek is aan die probeer om dinge met ‘n vriendin van my reg te stel, maar dit wil nie lekker uit werk nie.  Moeilik om te moet sit en te besef dat ek is dalk die verkeerde persoon, te humeurig en vol dinge.  Maar ons elkeen het tog ons foutjies, en moet maar saam lewe met ander sin. Reg?

Hoekom wil so baie mense ander mense probeer verander?
Hoekom is die lewe altyd so hard? of dink ons maar net so?

Dinge gebeur met ‘n doel in die lewe sodat ons nie perspektief verloor nie.

Mag julle ‘n wonderlik dag he!

Liefde altyd
N

Entry filed under: Hartseer, Lewe. Tags: .

Dinge wat my laat wonder Stenig my

2 Kommentaar Add your own

  • 1. Wipneus!  |  September 17, 2008 om 2:11 nm

    Dit is alles waar wat jy sê. Ek is so bly dat dit beter gaan met jou!

    Liefde

    Reply
  • 2. Tersia  |  September 17, 2008 om 2:33 nm

    Dit is soos die lewe is! Baie dankie vir jou lekker en mooi blog! Liefies

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Trefhou…

Ons moet inspirasie put uit die voorbeeld van ander gelowiges; Ons moet van alles ontslae raak wat ons in die wedloop mag hinder; Ons moet vorentoe kyk na die beloning wat vir ons wag; Ons moet ons oog op Jesus gevestig hou; en Ons moet die wedloop met volharding hardloop.

Besoekers

web tracker
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
September 2008
M T W T F S S
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Let wel:

Gedigte wat ek hier plaas is my eie, en dit is nie noodwendig my gevoelens nie, maar wat ek beleef in die lewe en ander mense se seer en optrede.
Om ander lief te hê is om hulle te help om God lief te hê – Søren Kierkegaard.

Gister se dinge

briefie in die lug:

steyn_rene@yahoo.com
Die honger na liefde is baie moeiliker om te versadig as die honger na brood – Moeder Teresa.
ZA TOP Sites

Kyk Blerts

  • 228,007 spore

Snuffel kyk

who's online

Twitter Updates

  • I don't even have time to have time. 1 day ago
  • Loyalty is something you should never have to question. 1 day ago
  • Pay attention to everything, it is what it looks like. 1 day ago
  • Never in anyone else's business because I'm not trying to have anyone up in mine. 1 day ago
  • Can't be making permanent decisions on temporary feelings. 2 days ago

