Laat ons toe om jou te help….

Julie 29, 2008 at 6:00 vm 5 Kommentaar

Ek wens ek kon jou help, maar as jy net wil toelaat dat ek/ons jou help. En ons kan ook nie help as jy nie wil praat nie.

Vir die eerste keer in ‘n lang ruk het ek gevoel, dat ons tog op ‘n manier nader aan mekaar beweeg. Ons kan gesels en lag in ‘n paar minute inpas. In jou woorde merk ek op hoe seer jy het. As jy net kan besef dat whatever jy gedoen het, die Here jou sal vergewe, en as jy net sal praat is daar baie wat ons kan doen. As jy maar net wil…..

Jy weet mense kan jou vashou op ‘n plek oor jy iets gedoen het, dit is emosionele afpersing. Hoe is dit dat jou lewe so skeef geloop het Wikus? Ek oordeel jou nie, en ek sal nooit nie. Ek weet nie wat jy gedoen het wat so bad is dat jy dink jy sal tronk toe gaan as jy die stof van die mense afskud van jou voete nie. En soos ek vir jou gesê het, eendag gaan jy op jou sterfbed lê en besef jy het jou hele lewe deur gelewe sonder ware liefde en opregte geluk.

jy sit my
deur slapelose
nagte
as ek lê
en wonder
hoe
jy nie wil
praat
en jou
vrese
in Sy
hande te
laat

“…huil is deel van die rede om ons harte weer heel te maak” Elizma Theron


Words and music by kris kristofferson

Dont look so sad;
I know its over;
But life goes on and this old world will keep on turning.
Lets just be glad we had some time to spend together
Theres no need to watch the bridges that were bur…..ning.

Chorus:
Lay your head upon my pillow,
Hold your warm and tender body close to mine.
Hear the whisper of the raindrops
Blowing soft against the window
And make believe you love me one more time
For the good times.

Ill get along; youll find another;
And Ill be here if you should find you ever need me.
Dont say a word about tomorrow or forever.
Therell be time enough for sadness when you leave me.


glitter-graphics.com

Entry filed under: Lewe, Liefde. Tags: .

Briefie van Jesus aan Vrou/Man ’n Klein kombersie

5 Kommentaar Add your own

  • 1. Tersia  |  Julie 29, 2008 om 8:23 vm

    Hier by jou kry ek altyd iets wat ek met my kan saamdra! Dankie Neykie! Jys ‘n engel! Seen vir jou dag!

    Reply
  • 2. demoerin  |  Julie 29, 2008 om 9:20 vm

    Dit is dikwels makliker gesê as gedaan. Maar ongelukkig is dit ‘n feit dat jy net jou eie gemoed, en eventualy gesondheid benadeel deur alles op te krop. Sterkte!

    Reply
  • 3. meermin  |  Julie 29, 2008 om 9:39 vm

    Ai jy ek weet eerlikwaar nie wat om nog vir jou te sè nie!! Sterkte vir jou en mag hierdie dag vir jou ‘n wonderlike dag nog word!

    Reply
  • 4. Dellie  |  Julie 30, 2008 om 9:12 vm

    Wees maar net daar wanneer hy reg is om te praat. Sterkte. ((Neykie))

    Reply
  • 5. Zee  |  Julie 30, 2008 om 10:33 vm

    (((Neykie)))

    Ps, ek sien jy is mal oor sweeties!! Oulik..

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Trefhou…

Ons moet inspirasie put uit die voorbeeld van ander gelowiges; Ons moet van alles ontslae raak wat ons in die wedloop mag hinder; Ons moet vorentoe kyk na die beloning wat vir ons wag; Ons moet ons oog op Jesus gevestig hou; en Ons moet die wedloop met volharding hardloop.

Besoekers

web tracker
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Julie 2008
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Let wel:

Gedigte wat ek hier plaas is my eie, en dit is nie noodwendig my gevoelens nie, maar wat ek beleef in die lewe en ander mense se seer en optrede.
Om ander lief te hê is om hulle te help om God lief te hê – Søren Kierkegaard.

Gister se dinge

briefie in die lug:

steyn_rene@yahoo.com
Die honger na liefde is baie moeiliker om te versadig as die honger na brood – Moeder Teresa.
ZA TOP Sites

Kyk Blerts

  • 228,007 spore

Snuffel kyk

who's online

Twitter Updates

  • I don't even have time to have time. 1 day ago
  • Loyalty is something you should never have to question. 1 day ago
  • Pay attention to everything, it is what it looks like. 1 day ago
  • Never in anyone else's business because I'm not trying to have anyone up in mine. 1 day ago
  • Can't be making permanent decisions on temporary feelings. 2 days ago

