Hoe die mens die domein van voëls oorwin het

Julie 17, 2008 at 8:50 vm 8 Kommentaar

Die tag van Adrie om oor vlieg te praat.
Vliegtuie het nie net uit die lug geval nie, vliegtuie is ‘n produk van baie denke van die mens om vry deur die wolke en tussen voëls rond te vlieg.

Roger Bacon het in 1250 het vorendag gekom met die idee van ‘n tuig wat met klappende vlerke sou vlieg. Meer as twee eeue later het Leonardo da Vinci sketse van verskillende soort vleigmasjiene gemaak en self een wat lyk soos ‘n helikopter.


Leonardo se “helikopter”

Ek persoonlik het nog nooit my voet in ‘n vliegtuig gesit nie, sal seker eendag. Nog a manier van vlieg is:

Lugballon

Adrie is dit reg Juffrou?

Entry filed under: Tag. Tags: .

Toe gister verby was, het vandag begin Tieners sny om die pyn te voel

8 Kommentaar Add your own

  • 1. Zoekoe  |  Julie 17, 2008 om 9:47 vm

    Dis baie mooi Neykie !!!!

    Reply
  • 2. 007meisie  |  Julie 17, 2008 om 11:02 vm

    Ruiter van die windjie wil ek wees…vryer as die voëltjies rondom my…hmmm

    Hoewel dit lekker gemaklik is om vinnig met ‘n tuig te vlieg, dink ek dis meer romanties om per skip te vaar…🙂 en dis minder lugbesoedeling!
    Maar dink net, so lank terug was mense reeds al so slim om aan sulke gevorderde dinge te dink nè! Als wat ons lewens so maklik maak vandag, is doerie tyd al mee eksperimenteer!

    Luister suster, ekke like hierdie kat van jou wat so rock op die regterkant bevonk!

    Bravo 2 oor en uit!
    007 bestel ‘n sonskyn daggie vir jou!

    Reply
  • 3. duskant  |  Julie 17, 2008 om 12:07 nm

    Nice inskrywing.
    Ek het hoeko noudiedag ook oor vlieg geskryf, wetie of jy dit gelees het nie http://duskant.wordpress.com/2008/06/15/om-te-val/

    Reply
  • 4. Zee  |  Julie 17, 2008 om 12:17 nm

    Ek wil nog eendag in ‘n lugballon vlieg. Ek dink dit sal so cool wees om so bo oor die aarde te sweef en alles onder jou te aanskou!

    Reply
  • 5. Wipneus!  |  Julie 17, 2008 om 1:37 nm

    Ek vlieg in elk geval elke dag sonder dat ek ‘n vliegtuig of lugballon nodig het, ek vlieg op my eie vlerke😆

    Reply
  • 6. Dellie  |  Julie 17, 2008 om 4:20 nm

    Zee, ekke kom saam!😆

    Reply
  • 7. Tersia  |  Julie 17, 2008 om 4:52 nm

    Lucky Wippie! Ek vlieg nie baie nie, maar elke keer as dit gebeur is ek so emosiosneel!

    Reply
  • 8. Adrie  |  Julie 17, 2008 om 11:15 nm

    Knap gedaan. En jy kry sommer bonus punte.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Trefhou…

Ons moet inspirasie put uit die voorbeeld van ander gelowiges; Ons moet van alles ontslae raak wat ons in die wedloop mag hinder; Ons moet vorentoe kyk na die beloning wat vir ons wag; Ons moet ons oog op Jesus gevestig hou; en Ons moet die wedloop met volharding hardloop.

Besoekers

web tracker
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Julie 2008
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Let wel:

Gedigte wat ek hier plaas is my eie, en dit is nie noodwendig my gevoelens nie, maar wat ek beleef in die lewe en ander mense se seer en optrede.
Om ander lief te hê is om hulle te help om God lief te hê – Søren Kierkegaard.

Gister se dinge

briefie in die lug:

steyn_rene@yahoo.com
Die honger na liefde is baie moeiliker om te versadig as die honger na brood – Moeder Teresa.
ZA TOP Sites

Kyk Blerts

  • 228,183 spore

Snuffel kyk

who's online

Twitter Updates


