What would it take?

Junie 20, 2008 at 9:48 vm 2 Kommentaar

Wat sou dit vat
om die seer
uit jou oë te neem

wou dat jy
rustig slaap
en die drome
verban

jou verseker
dit sal als
oky wees

vir jou die
kalmte gee.

___________________________________________

 

Ek wil skreeu, vloek en moord pleeg. Maar dis seker nie altyd die uitweg nie. Mense wat mense kneus en vermorsel, en dit voel of jou hande afgekap is en jy kan niks doen nie.  My kop is seer vandag, was dit die min slaap of die baie huil?

 

Toe gister
agter ons lê
geen verwyte
oor alles nie

weet jy dan nie
wat jy doen aan
ons met jou leuens

jy ruk en pluk
aan ons wonde
skeur ons geluk
want jy dink mos
jy weet

jou aksies
so ongevraagd
maar ek verwyt nie
ek is klaar

dis jy wat
eendag sal moet
antwoord by die
altaar

hopelik sal
jy tot dan
rustig slaap
oor jou
dade en woorde

dit kon als
so anders
gewees het.

_________________________________________________

 

 

 

Entry filed under: Hartseer, Lewe. Tags: .

Ietsie krap hier by my voordeur Ek gaan nie weer

2 Kommentaar Add your own

  • 1. Nefri  |  Junie 20, 2008 om 1:37 nm

    Pragtig, pragtig, pragtig!

    wou dat jy
    rustig slaap
    en die drome
    verban

    dis baie spesiaal

    Geniet jou naweek!

    Reply
  • 2. Wipneus!  |  Junie 21, 2008 om 6:24 nm

    Hi Neyks,

    Ek hoop jy geniet jou naweek.

    Baie mooi inskrywing.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Trefhou…

Ons moet inspirasie put uit die voorbeeld van ander gelowiges; Ons moet van alles ontslae raak wat ons in die wedloop mag hinder; Ons moet vorentoe kyk na die beloning wat vir ons wag; Ons moet ons oog op Jesus gevestig hou; en Ons moet die wedloop met volharding hardloop.

Besoekers

web tracker
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Junie 2008
M T W T F S S
« May   Jul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Let wel:

Gedigte wat ek hier plaas is my eie, en dit is nie noodwendig my gevoelens nie, maar wat ek beleef in die lewe en ander mense se seer en optrede.
Om ander lief te hê is om hulle te help om God lief te hê – Søren Kierkegaard.

Gister se dinge

briefie in die lug:

steyn_rene@yahoo.com
Die honger na liefde is baie moeiliker om te versadig as die honger na brood – Moeder Teresa.
ZA TOP Sites

Kyk Blerts

  • 228,077 spore

Snuffel kyk

who's online

Twitter Updates


