Hel is dit dinsdag? Hoe was jou naweek? Cheethas

Oktober 30, 2007 at 1:10 nm 1 comment

Heyo mensies,

genade maar erens het ek maandag gemis hoor! dinge tussen my en Wikus skop wilder as ‘n wilde bees, maar ek kla nie al wat ek weet is ek is gelukkig and i hope this feeling last forever. Gister het Wikus gesê dat hy weet ek is DIE EEN….. wat my nogal laat wonder. Waarom moet al die mans in my lewe so vinnig beweeg, wat het geword van vat ‘n verhouding stadig en kyk waarheen dit lei, mens kan mos nog steeds ernstig wees maar hel tog “please don’t kill the right now moment” help dit om in die toekoms te lewe? Wat gaan jy daar deur bereik, kan iets wat sou gewees het dalk opgeneuk word deur ongewenste se goete wat jy kwytraak?? Sou jy nie ook “gepressure” voel as die ander persoon sulke hoë verwagtinge van julle nog so jonk verhouding het nie.?

Cheethas het gewen geluk!!!!! ek het eerder vir die Lions geskreeu….

Hey hoe lyk jou week so ver?

The more you find out about the world, the more opportunities there are to laugh at it

Entry filed under: Alles en nog wat, Hartseer. Tags: .

Verlede LAG VIR ‘N SLAG !!!

1 Kommentaar Add your own

  • 1. SHARKS  |  Oktober 30, 2007 om 1:15 nm

    Neykie ja ek het nogal gewonder waar jy was gister, het gesien op skype jy was online, maar my skype wil nie so lekker werk nie. Lekker om jonk en verlief te wees, geniet elke oomblik daarvan.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Trefhou…

Ons moet inspirasie put uit die voorbeeld van ander gelowiges; Ons moet van alles ontslae raak wat ons in die wedloop mag hinder; Ons moet vorentoe kyk na die beloning wat vir ons wag; Ons moet ons oog op Jesus gevestig hou; en Ons moet die wedloop met volharding hardloop.

Besoekers

web tracker
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Oktober 2007
M T W T F S S
« Sep   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Let wel:

Gedigte wat ek hier plaas is my eie, en dit is nie noodwendig my gevoelens nie, maar wat ek beleef in die lewe en ander mense se seer en optrede.
Om ander lief te hê is om hulle te help om God lief te hê – Søren Kierkegaard.

Gister se dinge

briefie in die lug:

steyn_rene@yahoo.com
Die honger na liefde is baie moeiliker om te versadig as die honger na brood – Moeder Teresa.
ZA TOP Sites

Kyk Blerts

  • 228,183 spore

Snuffel kyk

who's online

Twitter Updates


